Delo z mladimi bogati: 4. okrogla miza »Gospodarstvo mladim« v sklopu sejma Informativa 2017

Direktor Gonzage Iztok Bizjak se je kot gost pridružil okrogli mizi »Gospodarstvo mladim«, kjer so sodelovali še Boštjan Bevec, direktor Konstrukcij Schwarzmann, Mateja Milost, direktorica družbe Fimago, Ana Laura Rednak, izvršna direktorica Plastike Skaza, Matic Vošnjak, direktor družbe Competo in Maja Bradeško, pomočnica izvršnega direktorja pri Gorenju.

Mladi predstavljajo zelo pomemben del prihodnosti podjetij in gospodarstva nasploh. Sveža energija, drugačna znanja in novi pogledi na svet so lastnosti, ki so jih sodelujoči izpostavili kot tiste, ki jih pri mladih opažajo in cenijo. 

Ravno tako so vsi sodelujoči poudarili, da je za mlade zelo pomemben zgodnji stik z delodajalci, že v času samega študija, saj to pomeni že prvi stik z realnim trgom delovne sile, ki mladim pomaga, da se lažje odločijo, kaj si želijo delati po zaključku formalnega izobraževanja. Sodelujoči so si enotni, da jih je pri tem potrebno popolnoma podpirati, saj si bodo le na tak način pridobili potrebne veščine, ki jih vidijo kot pomembnejše od formalne izobrazbe, ki je sicer pomemben ampak ne nujno odločilni faktor pri zaposlovanju.

Mladim svetujejo, naj bodo na razgovoru samozavestni, nanj naj se dobro pripravijo, se predhodno pozanimajo o podjetju in pripravijo morebitna vprašanja. Za goste je zelo pomemben odnos, ki ga kandidati pokažejo do dela in delodajalca, zato je dobro, da zna kandidat to izraziti, se zna predstaviti in jasno ve, kaj si želi. Za uspešen začetek sodelovanja in delovanja v nekem podjetju, morajo mladi pokazati odgovornost, voljo in ambicijo. "Ne želimo si, da bi se bodoči zaposleni prilagodili našim vrednotam, temveč da jih delijo z nami," pravi Iztok Bizjak.

Zanimiva točka okrogle mize so bili tudi poklici prihodnosti, kjer je bilo slišati pojme, kot so podatkovno rudarjenje, multidisciplinarnost, virtualni svet, spletni marketing. V lesni branži in gospodarstvu nasploh vidi Iztok Bizjak poklice prihodnosti predvsem v kadrih, »ki bodo znali povezati virtualni svet z realnimi produkti.« Ne bodo dovolj samo tehnična znanja, potrebno bo znanje s področja IKT, znanje tujih jezikov, komuniciranje in predstavljanje blagovne znamke, ne glede na položaj zaposlenih.


 

nazaj  |  natisni